Support
Uiteraard is het mogelijk om bij ons support te krijgen bij problemen met de bij ons aangeschafte printers.
Voordat u contact op neemt met ons verzoeken wij u om na te kijken of u een goed werkende internet verbinding heeft, de afdeling systeem beheer er voor zorgt dat wij eventueel indien nodig wijzigingen kunnen aanbrengen op uw systeem en of u de laatste versie heeft geinstalleerd van teamviewer.
Om je op afstand zo goed mogelijk te kunnen helpen, maken wij bij Logi Label gebruik van TeamViewer Quick Support. Deze kleine klantmodule is geoptimaliseerd voor spontane ondersteuning en er zijn geen installatie of administratorrechten nodig. Het enige wat je hoeft te doen is downloaden, dubbelklikken en het opgegeven ID en wachtwoord aan je support verlener doorgeven.
Als dit gedaan is kunt u ons bellen op +31 78 6816120 en vragen naar Rob of Marco.
Support pagina's DTM Primera, Toshiba en Zebra
Logi Label, all round supplier van diverse merken en consumables
Logi Label is zoals u weet leverancier van diverse merken printers, labels en toebehoren. Via deze pagina kunt u links en uitleg vinden inzake diverse support vraagstukken.
Het al dan niet automatisch updaten van uw systemen is van groot belang. Vaak worden de automatische updates net geïnstalleerd als dit niet uitkomt. Wij verzekeren u echter dat het van groot belang is om de updates toch zo snel mogelijk uit te voeren. Behalve het uitvoeren van systeem updates moeten af en toe ook de drivers en/of software van uw printers bijgewerkt worden.
Door middel van het klikken op één van de onderstaande boxen kunt u naar de support pagina gaan die voor u relevant is.